jueves, 31 de julio de 2008

FOTOS DE SOTRES (PICOS DE EUROPA-2006)





Na ruta do Cares


Chegada de "Os de Sempre" a Sotres


As anteriores fotos pertenecían a etnia dos homescucharillas,
especie en perigo de extincion





Amenizando a noite no Restaurante donde cenabamos todos os días, e donde acudían turistas e aldeanos para disfrutar da nosa musica. Realizamos unha mezcla musical con un grupo de Alicante que bailaban e tocaban un tipo de musica Arabe, e coñecemos a un sobresainte Gaiteiro Cantabro que nos deleitou cun par de actuacións.

.
.

8 comentarios:

Anónimo dijo...

non teis nin puta idea, dedicate a pintar que é o teu. un biquiño no cú. de pino que te quiere

Anónimo dijo...

Bea, menudo mozo botache ... non estaba nada mal, e que ven bailabades .....

Anónimo dijo...

Na Feira hai moita ELECTROMAGNETOTERAPIA, as cucharillas non caian por que todos tiñades unha boa NAPIA.....

Marisco dijo...

Aquí parece que foi unha actuación de tonñito de po, normal que aparecera o TANO CABREADO, toda a noite decíndolle, xa me vou, xa me estou indo....., TANO a música e o swhou que montamos son internacionais e aínda que votemos A DE SEMPRE toda a noite a xente baila e canta con nos sem parar.

edmsalceda dijo...

Hai tano, tano menos mal que as 12 tiñamos que estar na cama que si non...... pero TOÑITO DE PO desta vez votarás a última e iraste non.... ou empezas por bueno ajora boto e cançion que mais me justa, a decimoquinta e xa me estou indo.... sin mal rollo eh, un abrazo.

Marisco dijo...

FOLKMUSIQUERO, Toñito de PO non se irá nunca, teño repertorio para rato, coma as excursións da Feira, nunca acabarán con elas, outo abrazo.

Anónimo dijo...

a excursion non estivo nada mal pero que carallo e iso d ir as 12 pa casa, hasta o Tano estaba na gogotera e co pau dirixindo aos da carretera!!º

Anónimo dijo...

Nada é complarable con Somiedo, Somiedo foi moito Somiedo

[Valid Atom 1.0]